FAQ

Flag_of_the_United_Kingdom_svgFor english please click the flag on the right. ==>

 

  • Verzend Tropica Flora naar mij?
    Tropica Flora verzend standaard naar alle landen binnen de EU.
    Woont u buiten de EU maar wilt u toch iets bestellen neem dan contact met ons op.
  • Op welke manieren kan ik betalen?
    Tropica Flora bied vele betalingsmogelijkheden waaronder het in Nederland zeer veel gebruikte iDeal, ook PayPal, MrCash/Bancontact (BE) & een directe bankoverschijving zijn mogelijk.
  • Waar kan ik Tropica Flora bezoeken?
    Tropica Flora heeft geen bezoekadres, wel is Tropica Flora periodiek te vinden op beurzen en evenementen, houd voor de meest recente informatie de Facebook pagina in de gaten.
  • Is het gewicht bij de extra informatie het daadwerkelijke gewicht van de plant welke ik ontvang?
    Nee, het gewicht bij de extra informatie is veelal een fictief gewicht wat wij gebruiken om de verzendkosten accuraat te laten berekenen. Hieronder is een voorbeeld weergegeven van een fictief gewicht zoals weergegeven op onze website.
  • Ik heb een bestelling gedaan, hoe lang duurt het tot ik deze kan ontvangen?
    Indien uw bestelling op voorraad is streven wij erna deze binnen enkele dagen te verzenden zodat u snel van uw bestelde planten of zaden kunt genieten. Indien de planten niet op voorraad zijn streven wij ernaar binnen 2-6 weken uit te leveren, mocht het langer duren krijgt u van ons een mail daarover.
  • De verpakking welke ik heb ontvangen ziet er gebruikt uit, hoe kan dit?
    Omdat Tropica Flora een zo klein mogelijke impact op het milieu wil maken wordt er geprobeerd zo veel mogelijk verpakkingsmateriaal te hergebruiken. We hergebruiken enkel verpakkingsmateriaal waarvan de kwaliteit goed is om een goede aankomst te waarborgen.